Followers

Ganti puasa.. hehe..

Friday, June 26, 2009

Alhamdulilah semlm aku berjaya ganti pose.. cuaca pon redup jek... so tak terasa sgt bila berpuasa.. Untuk hr pertama, excited la nak msk.. pk punyer pk, akhirkan aku decide nak msk kari ayam+goreng ikan masin+sambal belacan... puhhh berselera aku mkn ms berbuka.. hehe... lupakan psl diet mlm ni.. hehe..

Hr ni aku pose lagi untuk hr ke 2.. semangat la jugak sbb semlm dah berjaya.. hehe.. tp aku nak berkongsi satu benda, bkn promote tau sbb aku pn tak jadik member lg..hehe.. ada sorang kwn ni suggest suro aku minum red guara cafe keluaran dcl.. utk yg nak diet pn bagos.. ms sahur aku minum kopi ni... alhamdulilah sepanjang hari aku maintain jek.. tak letih + tak ngantok + tak lapar... dah 2 hr aku rase mcm tu... tq la cik dah sbb introduce kopi ni kat aku..


Hr ni mls nak msk, aku beli sup kambing utk papa hana, sup ayam utk aku, satey ayam utk hana.. lg pon hr ni bz gler kat ofis.. letih, aku mls nak msk.. tq to papa sbb blk awal n temankan mama berbuka... baru la mama semangat sket nak berbuka.. hehe.. hana jgn cite la.. dia mmg kuat mkn.. hehe...mama suke tgk hana mkn.. berselera betol.. walaupon mkn ns lauk telur mata lembu letak kicap.. hehe.. hr ni pkl 8 lebih hana dah tido... aduhhh... bosannya... rase mcm nak kejut jek dia suro temankan mama.. hehe... takpe laaa... tido la nakkkk... mesti hana tak tdo la tu siang td... nasib baik mama ada hobi br.... BLOGGING... hehe..

Tak sabar nak tunggu hr ahad ni, hana nk swimming kat pool... hehe.. kebetulan hr isnin, johor cuti sbb hol sultan johor.. apa lg mama pon mengoda papa hana utk bwk kiteorg jalan2.. biase la ayat kena POWER.. dekat pon jadik la papa, stay satu mlm pon ok, janji ada pool, adek boleh swimming.. hehe.. kih kih kih... akhirnya encikku terGODA... yahooo...








0 ulasan:

Blog Widget by LinkWithin