Followers

bibik ohh bibik...

Wednesday, July 15, 2009

"For display only".... bibik ni tak boleh pinjam tau.. dia dh ikat kontrak seumur idop di rumah papa luqman n mama jaja... hahaha...




Ni picca bdk baik, anak yg solehah.. ingat senang ke nak dpt???



"Mama dah ke belum??? mama nak lap mane lg ni?? kata hana...

" Arrghhh lap lg... lap bersih2... sape suro tumpahkan air" jwp mama dgn garangnya ( mak eksen jek lebih tu!!! ) hahaha... dlm hati ketawa terbahak2...





"Cni pulak ek ma??? " tanya hana lg....

" Yeeeeee lap lg.... ahhhh tu la kalau kat umah totok (panggilan utk mak tok hana)
hana perintah2 bibik... bik amik kicap... bik amik sos... bik nak air jus... bik susu ni hot la....tu la ni la...hana selalu buli bibikkan... ahhhh... hr ni rasekan......... kat umah sendiri no bibik2 k... hana lap sendiri... blaaa blaaa blaa.... mama start membebel... hehe....





Dlm hati mama..... dh boleh harap dh anak dara aku ni.... hahaha.... mama bkn buli hana tau, mama ajar hana... lain kali hana tak buat lg........ mama cyng hana....

Ermm.. jap lg papa balik, ngadu kat papa ek.. hahaha....

6 ulasan:

Farizatul Shuhana said...

rajinnye hana ye tolong mama..:)

HudaBanny said...

mcm2 nana nih....hahahaha bibik...bibik...meh tolong aunty kat umah....hahahhahaa

SiTi KhaiRuNniSa said...

hehehe keciannya hana... kecik2 da pandai wat keje umah ni... dah layak dpt menantu nih.. hehehe

aja_biee said...

Ni bibik baikkkk punyer!!
mana nak cr.. seksi pulak tu... hahaha...

Kak Yus (Mama Zara Sofea) said...

Nana, meh wat part time umah aunty yus meh.. tak teruk keje umh aunty nih.. hjg mgu nana kemaskan mainan Zara & temankan Zara main aje.. boleh Nana? ekekek

Sue chopsuey said...

aja..
ko bulik anak ko...!!!
xpela, surga di bawah telapak kai ibu la katakan.. hehe..

Blog Widget by LinkWithin