Followers

hana bikin mama sentap!!!!

Monday, July 13, 2009

Muahahaha..... sabooo jek la... dah laa papa takde kat umah.. hana buat hal lg... aduh duh duh...
Tp mama x mara hana pn kali ni sbb mama yg salah, sape suro bukak pampers hana awal2..
Pastu tergedik2 dok kutip baju kotor nak basuh........

Jeng... jeng... jeng..... bermula la kisah....... huhu.......

Tetiba jek aku dengar hana jerit...

"Mama........ hana nyak!!!!!!" jerit hana......

" Ahhh sudah... berak la pulak"... mati aku!!!!! kata mama dlm hati.........

" Astagfizullahalazim.........." Adikkkkkkkkkkk!!!!..... jerit mama...







Nasib baik bkn berak tau.. kalau berak aku tak upload gambo, kang koorg seminggu tak selera mkn!! hahaha....


Mlm td bila papa dah balik mama dok la meluahkan perasaan mama...

"Awak tanya anak awak dia buat pe hr ni ??" kata mama pd papa....

" Hana buat pe hana??? " tanya papa sambil melakukan siasatan....

" Hana yak cni!!!! " hana menunjukkan tempat kejadian pd papa...

" Dia berak kat cni ke ma??? " tanya papa, mcm konpius jek muke laki aku!!!

" Tak la dia kencing...." jwp mama dgn muke monyok... penat ohh mop umah...

" Hahahaha..padan muke mama!!.. nasib baik papa balik lambat, kalau tak, papa yg kena " kurang asam betol laki aku!!!

" Ermmmm abis mama marah tak hana???? " tanya papa lg...

" Mama tak mara " jwp hana....

" Nape mama tak mara??? " tanya papa lg..........

" Ermm... hana yakkk sket jekkkkkk !!! " jwp hana selamba.........

Sakit perut aku gelak..... pandai betol anak aku menjwp!!

" Hana, mama tu tak mara bkn sbb hana kencing sket tp sbb dia yg salah... cuma papa yg salah tuuuu.... abissssss!!!! perli laki aku........ kih kih kih.... opssss terlebih sudah!!!

2 ulasan:

~ L i N d A u S ~ said...

nana bg mama wat keje umah ek...
hehehe

aja_biee said...

tu la linda bg aku extra keje...
nampak sgt jarang mop umah ek... haha...

Blog Widget by LinkWithin