Followers

huhuhu... sz 26 tuuuu.......

Sunday, July 19, 2009






Hehehe... hati mama hana kembang berbunga bila dh boleh pakai jeans sz 26 semula huhu.. lg pn dah dekat setahun tak beli jeans baru ni... lepas bersalinkan hana aku agak "gemuxxsss" mmg susah nak kembali mcm asal... huhu... makan hati aku.....huhuhu.... ermmmm papa, mama dah buktikan!! yea yea yea!!!

Nak tahu apa laki aku cakap??? geram betol...

" Fuyoooo... caya la mama, ermmmm... pakai jeans sz 26 tuu... ermmmm dah slim tu, thn depan dgn buat2 lupa ek, huhuhu...... " kata papa sambil hulur duit pada aku.....


Arrrghhhhhh.... aku rase mcm nak cekik2 jek laki aku tym tu.... nasib baik dia bg duit.. kalau x, aku cekik betol2... hahahaha..............

2 ulasan:

norfaisza said...

jeless aku dgr tau..
jeans aku sz 30..tur pun dah nak ketat...camna nih...hehe
p/s: haha next year ko kene peknen ke?..bestnyer..

aja_biee said...

psl next year tu laki aku yg berangan.. huhu.. insyaAllah ada rezki, apa salahnya.. anak aku dah besoo dah... huhu... cian dia takde kwn..

Blog Widget by LinkWithin