Followers

Saya belum 2 thn...

Sunday, July 12, 2009




Tgk la aksi anak dara ni... mengalahkan bdk besar... fyi jam itu hak milik mama hana.... tak lama lg kite org boleh share baju pulak.. huhu.........





Ermmm.. makin pandai posing anak aku ni..... haha.. ikot sape la ek... huhu........ mama tak gitu tau.. kalau nak stailo mailo bagai tu.. ikot papa kauuuuuu!!!... huhu............




Paling lawak semlm bila hana main percik2 air dr straw.. terkena sket kat mama, mama boleh gelak2 lg, tp bila " opssss berlebih sudah "... mama kau hangin laaa........ mmg cr nahas!!...
Papa terus bgn amik tisu bg kat mama... hana pn amik tisu gak, lap meja.. Air mata dh berlinang.......
"Mama ambooon"... kata hana......
"AH???? apa dia ckp papa???? ... mama 'baboon' ????"........ mau pengsan mama dikala itu............
"Hahahahaha...bkn baboon laaa ma... ampon!!!".... papa gelakkan mama.......
"Ohh amponnn... mama ingat dia ckp mama babon!!! "hahahaa.........
Mama terus peluk n cium hana, tak jadik nak mara!!!........
Anakku.... ohhhh Anakku.... hana la yg selalu buat mama hangin 1 bdn.... hana la jugak penyeri idop mama n papa!!!
Cayaaaannngg hana moxxxx!!!





Our happy family.... huhuhu... tgh tgk mentor akhir ni..... black menang!! cian ko black asyik kena rotan jek.... Esok2 nak belikan rotan utk hana pulak!!! hahahaa..................




Ahhhh ni chinta hati ku cayang..... ko ni pn sama jek mcm hana... kadang2 buat aku hangin 1 bdn gakkk!! haha... ( papa dah lebih 20 kwn mama ckp muka papa mcm fazli zainal.... mama bkn apa pa, buta ke apa kwn2 mama ni, mama tgk mcm apek jual tilam... "tilam... tilam.. mau beli tilam... tilam lame tukar baru" ) ada ahhhh.......
Papa, amponnnn!! ampon tau bkn BABONNNN!!!... i luv u pa........... muuaahhhxxx...

4 ulasan:

SiTi KhaiRuNniSa said...

hahah.. lawakla ko n hana punya cte ni aja.. leh wat novel nih.. kekekeke

aja_biee said...

tu ah psl.. lyn anak br nak belajar ckp... haha.. lawak betol...

faiszakee said...

mama amponn!!! ekeke..ni mesti nana banyak tengok sinetron ni... bole bikin pusing mamanya...hehe

HudaBanny said...

aku memang tak tahan gelak la....membayangkan muka nana sambil cakap "mama amboon..." hahahahhahahaha

Blog Widget by LinkWithin