Followers

Alahai en suami.........

Monday, August 17, 2009



Alahai en suami demam.. cian..... biasenya susah nak suro pg klinik tp sbbkan simptom yg dialami spt selsema + sakit tekak + dmm.. laju jek pg klinik.. bkn dia jek yg takut.. aku pon cuak.. hehe.. tp alhamdulilah... en suami dah baik dah.. tp biase la kalau kaum bapak2 ni yg sakit... sakit sket pon dah mcm parah sgt.. satu benda tak boleh buat.. manja betol.. haha..kalau kaum ibu yg sakit, maintain cool.. masih boleh jalankan aktiviti seharian dirumah+ofis mcm biase + jage anak lg.. hehe... manja betol la bapak hana ni..



Wah wah wah... hana mcm dia pulak yg sakit, siap baring kat bilik doc lg... bila doc bgn konon2 nak check dia.. terus melompat turun.. ahhh tahu pon takut!!




Kali ni mama hana tak nak enterpreme sbb ptg tu baru balik dr facial.. mak ai.. muka mama hana dah mcm kawah gunung berapi.. malu la nak enterpreme.. tgk bagoskan hana pakai mask.. puhhhh sebenarnya punya laa payah nak memujuk dia pakai mask ni.. mama berjanji mcm2 pada hana asalkan dia nak pakai mask ms teman papa ke klinik...contohnya : nak beli askrim.. beli vitagen.. dan hasilnya.. 10 minit pertama jek dia pakai.. lepas tu.. bukak.. rimas agaknya..


waaa.... ni gambar ms hana br testing pakai mask... mula2 mmg la dia excited sbb tgk ramai bdk2 sebaya dia pakai.. tp lepas tu... hampehhh.. terus tak nak...

5 ulasan:

ayangacu said...

bagusnya hana nk pki mask walaupn skejap...zafira jgn kn nk pki...akak pki pn dia x bg... takut agaknya dia tgk..

aja_biee said...

hahaha.. hana nak pakai mask sbb dia tgk adik bongsu huby pg sekolah pakai mask.. dia pon nak jugak la.. tp kejap jek kak.. rimas.. kite yg tua ni pon rimas.. nikan pulak bdk kecik..

BabyFea said...

Aku buh kat Zara, 1 muka tertutup, nampak kening je.. ekeke...

bab bapak demam pehtu manja, aku akui kebenarannya.. papa Zara baru je pening tp punyalah manja tahap gaban.. aku plak yg naik rimas.. kalo demam lg la..

kita juga sbg ibu yg kuat... aku slalu kata kt hubby aku "mmg betul org kata perempuan ni lembut tetpi sbnrnya kuat!.. tgk nih, mama sakit pun masih wat itu ini.. mmg kaum ibu ni IRONLADY!!! kih kih

p/s: aloo encik2 suami di luar sana... sume cenggitu ek?

aja_biee said...

kak yus--->> semua sama jek akak yus.. br dmm sket dh mcm parah no.. geram jek aku.. kalau kaum bapak la yg kena beranak.. aku rase, dlm dunia ni.. semua org anak 1 jek.. haha..

NuAfZaN said...

tapi biasanya lelaki ni jarang kena sakit la..dah sekali kena dia kena teruk sikit la.. tapi yang sikit2 tu mmg nak bermanja2 r tu... mmg takut demam time2 virus2 pelik ada ni.. bagus lah pi klinik cpt2.


hanna dah besar eh..makin cute dia..pakai mask 10 minit je tahan? aqeel tak sampai 5 minit...sekejap je pakai kompem hancur mask tu..

Blog Widget by LinkWithin