Followers

bila mama hana tersentap....

Monday, August 10, 2009



Hehehe.. tak senonoh betolkan mama hana ni.. hal kecik pon nak sentap.. sebenarnya mama hana dah tersentap 2,3 hr b4 besday hana.. tp biase la... buat2 mcm takde apa2 tp hati tersentap boleh gitu?? abissss huby aku asyik bz jek... ahhhh... mana la aku tak sentap!!! kira ni kes geram sendiri la.. huhu...

Ni la hadiah dr en suami sbb nak pujuk mama hana yg dah seminggu lebih tersentap ni... hehehe..tp biase la ayat cover. i bkn nak apa2.. tp plzzz jgn bz sgt.. boring tau... ( cehh padahal dlm hati, dah sengeh2 ).. huhu... bracelet baru.. mintak2 laki tak bace blog aku ni.. hahaha nanti auta kari aku dah tak laku dah... hahaha.......


9 ulasan:

~ L i N d A u S ~ said...

wah........
dpt gelang bru...
sgt jeles wokeh...
ekekekekee

aja_biee said...

alaa linda bkn selalu pon laki aku nak bermurah hati gini..
ni sbb tak tahan tgk aku sentap berminggu2..haha..

Cahaya said...

ja...untung badan la tu..aku pun nk sentap la...nk mintak kat luqman gelang kaki plak..hahhahahahaha:-p

aja_biee said...

yan, ko cepat la cr abg..
nanti mintak abg 1 set..
laki aku ni "dekut"..
sentap dulu br dpt..

HudaBanny said...

aku klu sentap..laki aku sentap balik...hahahaha sudahnye 1 hape pon x dpt..

NuAfZaN said...

kalau macam ni sentap hari2 la...

norfaisza said...

wahhh cantikkk...
bracelet "raya" tuuuuu...ngeh..ngeh
alaa lokman bz² pun utk ko & hana..
haa ni kan dah dpt upah...

aja_biee said...

afzan-->> kalau hr2 sentap tak dpt gelang kot.. penampar boleh la.. hehe..

faisza-->> ala takkan gelang jek.. beg gucci takde ke tuk raya.. hehe..

norfaisza said...

wah²..itu macam ko kena "berdrama" kencang sket...angkut hana jadi pelakon tambahan..pasti meletoppp!!..hehe..bukan setakat gucci, complete sera berdiri..ngeh²rb..

Blog Widget by LinkWithin