Followers

Sejuk perut mama.......

Friday, August 28, 2009



"Sejuk perut mama mengandungkan hana..."bila tgk anak sekecik hana bersungguh2 menunaikan solat terawih... tersentuh hati mama bila mama dah abis solat terawih 8 rakaat tp hana masih solat lg.. alamakkkk takkan anak aku buat solat terawih 20 rakaat pulak?? malu la mcm ni.. hehe...



Khusyuknya betol anak mama ni, mama amik gambo pon dia khusyuk jek... hahaha..



"Sujud" dia belum geti lg la, mama dah ajar bengkokkan kaki tp dia belum geti nak gayakan kaki dia.. hehe.. ok la ni... janji sujud...



Waaaa... tahiyad akhir nampaknya ni... ala laaa laaa comelnya hana.. gerammmm mama tgk...



Abis jek dia sembahyang mama terus peluk2, cium2 dia sbb geram tgk dia bijak sgt.. tp tgk la muka hana still dlm mood muka beriman...


Ya Allah jadikkan la anakku Nur Hana Qistina anak yg solehah, bijak belajar, baik tingkah laku dah lembutkan hati utk menunaikan solat dah beriman kepadaMu.. Ya Allah...


.... dgn tak sengaja, menitik air mata mama pg ni.. ahhhgghhh batal pose tak ni?? hehe... sedih pon boleh buat lawak.. apa la mama hana ni... mama syng hana.........

8 ulasan:

HudaBanny said...

alahai nana....
nak nangis aunty tgk...
bagusnye...
semoga nana jadi anak yang soleh ye sayang......

ayangacu said...

cutenya hana pki telekung tu..
auntie pn nk doakan sama cam doa mama tu utk hana n zafira..
beli kat mana aja telekung comel tu?

aja_biee said...

uda-->> amin.. tq auntie uda..hana membuatkan aku lebih insop uda.. hehe..

ayangacu-->> tq kak.. moga2 anak2 kite jadik anak yg solehah.. dia la yg nak dokan kan kite nanti..sebak rasenya!!
kak, aja beli telekung tu dgn kwn kat cni rm \13 jek.. mmg utk bdk2 baya hana.. ada kain dia sekali tp hana tak nak pakai sbb susah nak jalan.. akak kalau nak, aja boleh belikan.. nanti aja pos..

ayangacu said...

bleh gak... nnti aja send message kat frenster email or phone no. ye.. tqvm

Cahaya said...

comelnya hana ni..cute sgt bila pakai telekung mcm tu..moga jadi anak yg solehah ye..muaahhh:-)

Sue chopsuey said...

rajinnya nana temankan mama dia solat..
nak jugak nana belajar solat ek.. bagus la nana ni.. mudah2an anak nekcu sok pun rajin dan taat cam nana..

aja_biee said...

ayangacu-->> ok nanti aja msg akak kat fs k..

yan-->> tq auntie yan.. amin!!

nekcu-->> amin!! nana tak sabar nak tunggu baby nekcu keluar..boleh kwn sama2.. nana mmg suke bby.. mama hana bikin tp belum jadik lg ni.. hahaha...

~ L i N d A u S ~ said...

comelnye hana pkai telekung...
sejuk prut auntie...

Blog Widget by LinkWithin