Followers

Ragam Hana Shoping Raya.....

Friday, September 18, 2009



Ni la akibat kalau shoping raya dah terlambat.. berasak2 dgn org yg ramai…Sampaikan nak berbuka pon susah nak dpt meja kosong…Patotnya persiapan raya ni perlu dibuat awal..

Ni dah tinggal 3 hr nak raya, kami baru terhengeh2 nak membeli segala kelengkapan raya … Masuk kedai ni tak berkenan, masuk kedai tu tak berkenan.. nak kena hempuk agaknya mama hana ni… hehe…nasib baik papa sabar melayan kerenah mama... Hana pulak asyik meragam+bosan sbb asyik kena cuba baju raya jek..haha… Apa lg hana… Sementara papa bermurah hati nak belanja kite anak beranak bershoping.. kite “PAU” la hehe.. bkn selalu papa baik cenggini…Maseh la papa……. Cayang papa…….



7 ulasan:

ayangacu said...

Hana beli kasut crocs baru ye raya ni...bestnya shopping :)

aie said...

eh, eh, tu dlm beg crocs apa tu? klu dah ader malindi, xyah ar aku bli kan yg baru gi dah... :D

aja_biee said...

amboi amboi.. ah tak kira malinda ttp nak jugak.. yg kelakarnya angah beli malindi nak bwk pg haji.. dia pg la testing penyek2kan sbb bila masuk masjidkan kan kena simpan kasut sendiri.. bila dia testing, terus patah tang depan malindi yg ada lubang2 tu.. haha.. sakit perut aku gelak.. aku ckp beli olivia lg thn.. tak nak.. hahaha..

aie said...

lorrr... sian angah... xder rezeki nk pkai malindi.. bistu terpaksa la ganti kat kdai tu?

patut bli mary jane.. aku pkai mary jane gi umrah ari tu serious selesa sbb kat sana kena pkai stokin, klu x tumit pecah sbb kering, pakai malindi or olivia serious xsesuai sbb nnt lama2 mencengkam.. pkai mary jane ok.. mmg nampak kelakar, tpi peduli apa, ko bukan nak berpesen2 kat sana, percayalah ckp aku mary jane tu kasut paling comfortable skali nak wat pkai gi sana.. bli 2 size bigger sbb nak pkai stokin..

anyway, the point is - ko dah bli malindi, so kensel malindi utk ko ek? :D

Sue chopsuey said...

weh tu sume nama brand croc ke? nampak sangat aku x penah beli croc ni hu.. tapi dapat gak ilmu, thanks ey.. aku memang mencari kasut yang selesa skang ni..

aja_biee said...

sue-->>crocs sgt2 selesa n ringgan sue.. sbb tu aku belikan hana, walaupon agak rugi sbb kaki dia cepat besar tp xpe janji dia selesa..
ibu mengandung mmg sesuai la kalau nak pakai.. lg pon kasut crocs comel2.. geram aku...

aie-->> wei aku mana ada beli malindi.. lokman belikan hana crocs hello kitty jek ah.. huhuhu.. aku tunggu malindi dr ko la ni... hahaha

aie said...

aiseeyy... *check wallet*

ey, tu ader 2 beg crocs tu? satu utk hana, satu lg sapa nyer?

Blog Widget by LinkWithin