Followers

Holiday MooD

Wednesday, October 28, 2009

Kalau ikotkan hati mmg mls nak keje..

Hati dah bunga2 nak pg jalan2..

Tp apakan daya dah amik AL 3 hr, lagi mau tambah ke??

Aku lupa diri ke apa?? Semlm br lepas kena sound.. hahaha..

Kwn2 doa aku selamat pegi, selamat balik yek ...

Takut gak ni musim gempa bumi + "gayang".. takut siot..

Bak kate laki aku " ermm mama kalau pakai tudung ekin nampak sgt mcm org endon ma, confirm kite tak kena ganyang... " boleh tahan jugak mulut laki aku ek" dia tu nak kena ganyang.. hihihi...

Eh tak tak tak.. idea papa mmg bernas.. ( walaupon aku berbulu ) cover jek ni kang dia tak bg aku duit nak soping2.. abisss la....

5 ulasan:

Papa @ Mama Zara Sofea said...

wah... jauhnyer dia nk berjalan.. :)) jauh ke weh?.. pepun, aku doakan semuga korang semua selamat pergi & pulang.. Almaklumlah dgn keadaan dunia skrg yg tidak menentu.. :D

~ L i N d A u S ~ said...

oit...
g jln ke?
g mne je...
nk itot...
hehehe

aja_biee said...

kwn2-->> ala kwn2 bukan jauh pon.. negara jiran jek.. percutian budjet ciput jek ni..

Sue chopsuey said...

aah la ja, aku pun sependapat ngan man hehe.. jangan mare ye.. ha nak pau mama hana ni, balik bawak la souvenir yach.. daaa.........

Cahaya said...

wah..ko nk g bandung ye Ja???
Pandai x aku teka...hehehe..Selamat bershoping la ek.. Sakan shoping kat sana.. Nway slmt pegi & kembali ke bumi m'sia tercinta ni:-)

Blog Widget by LinkWithin