Followers

Kali pertama hana ber " PICNIC "

Monday, October 26, 2009



amboi laki aku.. pose bkn main lg..




amboi cik kak ni.. mula2 takut, lama2 dia yg melalak tak nak naik..





dia berlakon jek ni.. hehe... kalau bab posing bg la kat cik kak ni.. sama la mcm papa ni.. menci tau!!



amboi.. amboi.. geram pulak mama tgk bila hana ikat rambut dua.. bukan senang tau nak ikat rambut dia..



mama n d geng... bestnya.. nanti pg lg ek.. hehe..



nasib baik abg danish kasik hana pinjam pelampung.. kalau tak abis la mama...



kwn2 mama semua anak dah 3 org, body semua slim... aku jeles wokeyyyyy!!



amboi2 koorg mcm dlm.. "Filem Industan" ey... haha..





Hana n cujid... mana boleh dipisahkan.. hehe..





Koorg suke2 ni.. homework dah siap belum?? haha..




Mama n hana.. papa hana tak nak mandi.. so takde la gambar dia..









Tgk laki aku.. org pegi picnic pakai baju sempoi2 jek.. dia bkn main ensem... haha..

"nak ensem memanjang jek bapak ko ni hana.." mmg nak kena!!

1 ulasan:

Sue chopsuey said...

wei hana dah pandai main air.. Bila nak belajar berenang ni? Susah la Pt. Raja lum ada sport center.. harap2 yang kat pura kencana tu jadi. Ngan aku2 pun nak amik kelas berenang hu..

Blog Widget by LinkWithin