Followers

Makin tua..

Tuesday, October 13, 2009

Tak lama lg mama akan sambut besday mama yg ke 26.. Ermmm dah tua dah mama..
Nasib baik dah ada hana, makin lengkap hidup mama..Harap2 tahun depan boleh bagi hana adik.. Bkn apa sbb mama hana makin tua..Nanti dah tua, dah tak larat nak beranak dah.. hehe..

Mama berdoa moga mama jadik isteri, mama, anak, perempuan, menantu, n kwn yg lebih baik..
Dimurahkan rezki, dipanjangkan umur, diberi ketenangan jiwa, kebahagian dlm rumah tangga & menjadi org yg sentiase bersyukur dgn nikmatmu YA ALLAH..
Amin..

Agaknya tahun ni mama dpt hadiah apa ek??

Rasenya takde kot ( harap jgn berangan lebih yek mama ), sbb papa kata thn ni besday present pg holiday jek..Papa nak release tension.. so hadiah besday mama termasuk dlm pakej release tension papa tu... hahaha..tpkan papa, mama nak hp baru.. tak dpt iphone, N97 pn jadik la..boleh tak?? boleh tak?? ( buat2 muka tak malu ni ).. harap papa bace entry ni.. hr tu mama dah bg hint ms lalu depan kedai hp tp papa buat2 tak paham pulak daa... uwaaa... hahaha..

8 ulasan:

Papa @ Mama Zara Sofea said...

entry ko tu "makin tua" buat aku seram jer aja.. isk...tak leh terima kenyataan... hihih...

norfaisza said...

AJA EPPY BESDAY IN advanced!!!
semoga dimurahkan rezeki,pjg umur...dan "dihajati" tercapai...hehe

HudaBanny said...

ko ni...wat seram aje ckp 'makin tua'....cuba lagak muda sket..ko baru nak masuk 26..aku dah nak masuk 27 tau!...mcm tak caye plak lagi 3 thn aku nak 30..arghhh....
anyway Hepi besday in adv....semoga cepat sket dapatkan hana adik...huhu..semoga apa yg ko doakan untuk diri ko tercapai jua...aminnnn

aie said...

oooOOOooOOOoo.... patut la nak gi Medan yek.... nak ikot! nak ikot! hahahaha!!

YaNiEjaD said...

nampaknyer bersame2 la kite tue ek ja..hehehehehe....tp ude lagi tue ja..hahaha.kite br nak msk 26..ude dh nak 27..jgn mare ek ude....jgn lupe belikan aku ole2 tau dr medan!

aja_biee said...

kak aie-->medan tak best sgt la aie, bln 2 kite pg bandung jom.. ko cepat2 booking flight la.. hehe.. soping.. yeahh!!

kwn2-->> tq kwn2, tp mama hana still comel lg kan.. hehe.. walaupon dah 26.. hehe..

Sue chopsuey said...

makin tua dah kita ye..
takpe, sekurang2nye dah jadi hot mama huhu..

aie said...

awal bulan 2 ke ujung? klu ujung, mmg nak kna jerit la ngan org tua didit... hhehe...

Blog Widget by LinkWithin