Followers

Mama kena MARAH..

Tuesday, October 27, 2009


Hahaha.. kelakar pon.. paisey jgn ckp la.. geram pon ada..

Apa la boss mama ni.. Masuk lambat pon mara.. haha.. ( mmg la abis semua buat kilang ni mcm masing2 punyer BAPAK punyer kilang, mmg patot kena mara sbb semua lemak dah tepu ).. haha..
Tp kilang jepun mmg menitik berat kan soal "punctuality"
Td lunch mama belanja geng2 mama mkn kepci..

Bdk2 ni menuntut la sbb besday mama dah dekat..

Lgpon nanti tym besday, mama takde..

Pastu masuk ofis lewat 15 minit..( tu kira org pertama la, mama berlari dr parking ke ofis ).. haha.. bayangkan la yg lain.. lg la lewat... haha...

Big boss boleh ada la pulak.. muka dah mcm taik.. Darah mama dah berderau.. dia tgk mama, pastu jerling tgk jam.. ermm dalam ati mama.. abis la aku..

Cepat2 mama mengadap pc dengan tekunnya.. ( berlakon jek ni padahal seram!! )

Kejap lg.. bila semua dah ada...... " all of u.. come here " Apa lg semua kena fire..

Mcm hampeh bdk2 ni dah la kena mara.. Diorg buat muke2, main2 cubit bontot.. Sakit tau perut aku menahan gelak...

Malu ah.. Bdk2 dept lain tgk jek.. Paling hampeh bila kwn aku ckp nasib baik kite tak kena diri atas kerusi sampai balik ek... aduh terkenang zaman sekolah2 dulu... hahahaha...
Dah la nak pg tdo kat surau pulak... la la la la ( mmg tak mkn saman !! ) haha..


6 ulasan:

HudaBanny said...

mmg tak makan saman!..hahahhaha
aku pon sama...ekekeke

aja_biee said...

abis nak buat mcmane.. tu regular activiti tau... tdo kat surau.. haha

norfaisza said...

notti..notti.seb baik tak kena babap hehe.....ni ko mesti lari pecut giler x pandang kiri kanan...

YaNiEjaD said...

kalau kena diri atas kusi padan kmuke ko ja....hehehhe...x makan saman betol...mmg nk kena rotan ni!

Sue chopsuey said...

alah bisa tegal biasa la hu.. Nasib baik reramai wat hal, ada geng.. Kalo sensorang kena lagi teruk ja.. Lebih2 lagi kalo kena berdiri atas kusi hehe..

aja_biee said...

kwn2-->> muke aku tebal seinci bila kekasih lama lalu tgk aku kena marah.... hahahaha...
tp mmg kelakar la semlm.. aku dah terbayang kalau kena diri atas kerusi ke @ berdiri kat tgh padang.. abisss la..

Blog Widget by LinkWithin