Followers

Coloteh hana

Tuesday, November 10, 2009

Celoteh kali ni papa yg ceritakan kat mama..Sbb mamakan keje..
Lunch tym semlm papa pg umah mak tok hana.. huhu..
Nak tgk mama dia msk apa la tu.. la la la la... ada ke labu msk lemak pa?? haha..
Kalau mama yg msk dia ON.. Kalau bibik, tak berapa nak on la.. hehe.. memilih ek.. huhu..
Kebetulan ada Mak Endon + cucu dia kat rumah mama..
Hana pon excited jerit2 panggil papa dia..Ingatkan apa la..
Rupanya cuma nak ckp..

"Papa ngok, Hana isap susu mcm baby.. " kata hana...( sambil baring2 sebelah baby )
"A'ah la... tp hana baby becar... " jwp papa...
"Ohhh hana baby becar ek?? .... " tanya hana...
" Tau takpe!! ".. tambah papa...
" Ohhh tau takpe !! " kata hana mengajuk ckp papa dia.. hahaha...

Hobi terbaru hana.. ajuk ckp org.. tu yg tak boleh panggil laki aku " syng ".. kang dia pon sibuk panggil papa dia "syng".. hahaha..

1 ulasan:

HudaBanny said...

mcm2 la si hana ni....
aku kalau bace citer ko terbayang2 dia..ekeke...kelakar betol!

Blog Widget by LinkWithin