Followers

Hana "Baby" lg..

Monday, November 9, 2009

Makin besar cik kak ni.. Makin becuk.. Makin comel.. Makin byk songel.. hehe..
Hari2 ada jek telatah baru dia yg mencuit hati mama n papa..
Weekend hari tu, lepas mandikan hana..
Mama rase mcm nak terBE**K.. huhu..
Mama pon cepat2 la pakaikan dia pampers..
Pastu mama pesan kat dia..Hana pakai baju sendiri tau..
Mama nak yak..Hana pon angguk2.. tanda paham..

Tp mama tak terus pg toilet, mama dok perhatikan gelagat hana dr tepi pintu..
(Sebenarnya mama mmg tak penah train dia pakai baju sendiri pn, biasenya mama yg pakaikan, sbb nak cepat ) hahaha......

Hana pon capai seluar baju tdo dia dan cuba sarung...
Dia sarung sebelah kaki, dan seblh lg satu...siap ada bunyik.. iskkk iskk.. ( susah agaknya nak pakai!! ) tp PASS.. walaupon senget benget.. haha.. mama bagi markah 75% lulus.. hehe..

Dia pon capai baju tdo lengan panjang dia... dan sarungkan ke leher - Pass..
Bab nak masukkan tangan.. tak boleh2.. mungkin sbb long sleeve kot, payah sket!!
Yang lawak dia sempat mengomel..
"mama ni.. mane hana pandai pakai baju sendiri.. hana kan baby lagi.. "hahaha..
sakit perut aku gelak...
Dia cuba lg.. tapi gagal..Akhir... jeng jeng jeng.. apa lg..
Melalak la cik kak tu sambil MENJERIT!!... Mama hana tak pandai.... hana kecik lg..
Ala la la .. syahdunya hati mama..Syahdu tapi mama gelak2kan hana....
Hana oh hana........... ilang rase nak terbe**k..

2 ulasan:

Farra Dhelina said...

hahaha chohmel lah hana ni... so sweet..

SuhailaHanafi said...

dalam pelat2 pandai celoteh gak nana ni ye.. walaupun aritu masa kat umah kak lela aku tak baper paham pun celoteh dia.. agaknye hanya ko, man, ajid ngan kak enon je paham.. tapi memang lucu la hu..

Blog Widget by LinkWithin