Followers

cerita balik kg

Monday, December 21, 2009

Sabtu lepas mama n hana balik kg.. balik berdua jek.. nasib baik kg dekat.. lately ni papa hana bz jek memanjang, asalkan dia izinkan mama n hana balik kg dah cukup bagos la kan.. haha.. kat kg, tokmak , tokbah, mak long, kak fara n kak wawa dh menunggu nak main dgn hana.. mak long lg la geram sbb jarang2 jumpa hana.. setiap kali balik hana dah makin besar.. kali ni balik hana dah becuk.. mcm mak nenek.. bila dia d interview, semua benda keluar dr mulut dia.. cite doc enjek mama pon keluar.. amboii.. bkn dia ke yg kena enjek.. mama pulak.. sampaikan cite katak depan umah pon dia cite.. hana.. hana...

Mama tak berapa sihat sebenarnya, asyik pening, dmm + tonsil mama bengkak lg.. selagi tak operate selagi tu la tonsil mama ni akan selalu bengkak.. asal termkn yg pedas, yg berminyak, yg terlalu manis terus la dia buat hal...paling tak thn, bila tekak bengkak, bdn akan jadik seram sejuk... Nasib baik ramai yg melayan hana.. Paling lawak bila tok mak pg bukak video kawin mama n papa... Hana kusyuk gilerrrr tgk... Bila diorg tanya mana hana, nape hana takde?? berlinang air mata dia..sebak!!.. konon2 mcm dia kena tinggal la mase tu...lastnya masuk bilik dptkan mama..... terus nangis... hahaha........ ramai yek yg sakat hana!!

Mlm tu hana tak dpt tdo.. asyik nak papa jek.. yelaa anak papakan.. selalu papa yg manjakan.. papa yg tdokan.. semua papa la kan.. mama kan garang.. sket2 nak bertukar hijau.. huhu.. pkl 3 pagi call papa dia.. papa balik la, hana nak mkn mee?? hah?? nak mee?? biar betol hana ni!!..
Golek punyer golek akhirnya tertdo jugak dia.. cian hana... mcmane ni, mama n papa nak tinggalkan hana 4 hr pg bandung.. mau melalak bdk debab ni!! tak pon mama yg melalak..

Tghari tu abis program belia 4B, papa balik kg jumpa hana... ermmm suke la hana.. mcm sethn tak jumpa, bak kate mak long... papa dia dh balik tak hingin la dia nak kwn dia kite.. terus jadik poyoo.. berkepit jek la dgn papa.. hana oh hana..........

1 ulasan:

SuhailaHanafi said...

la ciannye baca citer nana kena tinggal ni.. nak gelak pun ada.. nape minta mee? papa nana suka masakkan mee ke hu..
nana dah sihat lum? balik dari pd muntah2 lagi tak?

Blog Widget by LinkWithin