Followers

First day

Tuesday, January 5, 2010

Hr ni first day hana pg skul .. mmg lawak... pg2 dia tak boleh nak bukak mata.. tak nak mandi pulak tu.. nasib baik mama cuti hr ni.. boleh la melayan kerenah dia.. so mama lap2 kan la bdn dia.. salinkan baju, salin pampers n hantar dia pg skul.. mama punyer suspend sampai lupa nak amik gambar dia pg tu.. bkn apa takut dia melalak.. dlm kete mama dok la bebel2.. ckp pg skul jgn nangis, dengar ckp teacher.. tp hana buat tak geti jek..siap boleh sambung tdo.. zzzzz... haha..

Sampai jek skul, mama settlekan hal registeration hana dulu, hana dok tepi dinding terkebil2 tgk ada bdk melalak.. Dah siap semua mama hantar hana ke class dia.. utk toddler prog ni tak bape ramai pn, dlm 10 org.. ok la, kang ramai2 tak terkawal pulak.. hana cool jek, terus join dgn kwn2 yg lain.. mama pn apa lg, cepat2 tutup pintu class dia n cabuttttt.. alhamdulilah hana tak nangis pn.. mungkin sbb dia tak sedar mama balik.. kalau tgk depan mata mau sebak jugak tu..

Pkl 11 mama jemput hana balik, tp ajak terlewat 10 minit.. hana dh tunggu mama depan pagar, muka dah lain mcm jek..bila nampak mama keluar dr kete terus cebik2.. dia ckp..

"nape lambat??, kwn hana semua dh balik?? " ala la la .. ciannya... sory2 syng.. huhu..

Masuk jek dlm kete, start la seisi temubual.. td mkn ape?? cikgu baik tak?? kwn ramai tak?? hana nangis tak?? esk nak pg skul lg tak?? bla bla bla........

Sekian saje.. esk kena bgn awal, sbb hana dh skul, mama tak boleh tergedik2 mcm sebelum ni.. hehe... tak boleh dok depan cermin lama2 dah..

Oppps tak dilupakan picture hana balik dr skul, lepas gian minum susu.. yeahhhhh!!! ada pakai name tag tuuuu.....

I luv u hana.. belajar pandai yek syng.....

5 ulasan:

HudaBanny said...

allalala.. comel aje hana g skul..
nasib baik x nangis..

Cahaya said...

wah dh g skul dh ye hana ni.. Blaja rajin2 tau:-)

Papa @ Mama Zara Sofea said...

dah kuyus yer hana.
ko antar skul mane si hana nih?
hana dah 3 thn kan?

YaNiEjaD said...

aah ler...comei jek g skool..blk skool mintak susu kat mama ekkk..sian die...lepas gian nk minum susu...bwkla botol g skool...hehhehe...

SuhailaHanafi said...

pandai nana bawak diri kat skola.. teringat aku masa tdika dulu.. budak melalak la.. poo2 dalam suar la.. nasib baik nek cu tak macam tu dulu hehe.. harap2 anak nekcu pun pandai bawak diri macam nana..

Blog Widget by LinkWithin