Followers

musykil....

Tuesday, January 26, 2010

Sabtu lepas, mama n hana balik kg, papa tak ikot sbb bz..
Biar la, janji dia bg mama n hana balik kg dh cukup bagos.. hehehehe..
Lg pon bkn jauh sgtkan, sejam setengah dah sampai kg mama.. hehe..

Yg kelakarnya bila sampai depan Masjid Jamek Batu Pahat..
Hana pon start la berceloteh...
Erm hari tu kan mama, hana tgk pengantin kat sini.. Byk pengantin.. cerita hana..
Pengantin?? Kat mana?? tanya mama
(seingat mama tak penah pulak mama bwk hana pg tgk pengantin kat masjid tu..)
Kat situ jwp hana sambil menunjukkan tgn dia ke arah masjid...
Sape yg kawin??? soal mama lg...
PAPA LA KAWIN!!! jwp hana..

Jeng jeng jeng jeng.. hahahahaha...

Papa kawin??? tak ajak mama pon??? tanya mama...
Ada la, mama ada.. hana ada.. semua ada.... jwp hana..

Jeng jeng jeng jeng.... hahahahaha...

Eh eh eh eh... mama yg mane pulak ni???
Musykil betol!!!! hahahaha...

Jgn main2 pa, kalau betol papa yg kawin.. Mmg nak kena potong!! potong!! potong!! potong!! hahahaha...
Bila mama tanya kat papa.. Amboi papa, kawin tak ajak mama pn ek??
Papa jwp gilerrrr apa nak kawin lg... ni yg sorang pn tak terbela... request mcm2, byk cekadak.. tp kalau dh rezki, jgn ditolak!!!! hahahahaha...........sambil tanya kat hana.. Hana oh hana nak ibu tak???? Jwpan hana...... hana tak nak ibu hana nak atok!!! ( hana mmg memanjang nak atok jek!! ) hahahahaha......

5 ulasan:

❤❤ LiNdAuS ❤❤ said...

imaginasi tinggi tol hana ni...
hehehe...
aku rasa die ingat ko yang kawen ngan lokman tapi time tu die ade...
bleh gitu...
wakakakkaa....
nak jugak time mama ngan papa kawen die dah ade..
ape kata ko smbut anniversary wat sanding sekali lagi...
lalalallalala

HudaBanny said...

gilos.....
mase hana ckp tu mesti darah ko dh mendidih sket kan?
hahahahhahah

aja_biee said...

uish tak laaaa... tp hr tu dia ada tgk video aku kawin tp tak mungkin.. sbb aku nikah kat umah..
uishhhh laki aku ni!!! apa dia dh buat!! aku muskil la...hahahaha..

Cahaya said...

ja, tetiba aku pun musykil gak..
ko nk aku jadi CSI tak??? hahahaha

aja_biee said...

boleh jugak yan.. kalau dia x ngaku ko letak jek kat kerusi karen... hahahaha.......

Blog Widget by LinkWithin