Followers

4 months ++

Friday, April 23, 2010

Mcm tak caye jek, kejap jek ms berlalu.. Alhamdulilah dh melepasi fasa mabuk + mual + loya yg byk menguji kesabaranku... Skrg ni tgh melalui fasa kuat mkn... 3 jam sekali mesti nak mkn... kalau tak perut jadik sebu... Yg mcm tak percaya, ialah skrg ni aku suke sgt msk.. Tekak ni kalau mlm nak mkn mkanan yg pns + dimasak sendiri.. puhhh yg paling bahagia ialah pak luqman la.. hr2 order nak mkn mcm2... nape tah mcm seronok jek masak.. pastu rumah nak bersih2... kalau pak luqman buat susu hana pastu tertumpah sket, aku dh bebel.. hehehe.. nanti semut laa.. melekit la... nape ek?? pembawak budak ke?? muahahaha....

Skrg aku dh boleh pakai parfume semula... yeahhhh...tak la kena kutuk lg bau tiger bam.. muahahaha... dulu wangi sket jek nak muntah + pening... shampoo, shower foam, facial foam yg wangi2 semua aku dh boleh pakai semula....... tp masih tak suke pakai facial cream + sunblock + night cream... pregnant kali ni muke tak mcm biase, agak sembab + lebam + hitam dan tak berseri... uwaaa... sedih!!! kwn2 ckp aku tak cantik.. sampai ati... wakakakaka.. ( aku tgk cantik jek, tak baik la koorg!! )

Last week dgn jayanye telah berjaya membuat buku merah di klinik gov... tq hana sbb temankan mama.. walaupon berjam2.. sbb ada hana, tak terase lama sgt......... hehe.. tp yg paling sedih ms nurse nak ambil darah 10 ml utk ujian darah.. dia boleh tak jumpa urat, pelik betol... dah tu, bengkak la tgn ku kiri & kanan.. sampai hr ni lebam belum hilang... sabooo jek laaa...

1 ulasan:

❤❤ LiNdAuS ❤❤ said...

cepat je kan masa berlalu...
dah tak sabo rasanya nak tgk baby ko...
msti secomel cm hana dlu...

Blog Widget by LinkWithin