Followers

40 weeks

Thursday, September 30, 2010

Hari ni genap la mama 40 weeks tp belum ada tanda2 bby nak keluar lg.. Make mama terpakse la akur anak ke 2 pn overdue mcm si kakak comel tu... huhuhu... MAMA, sila jgn berangan lagi utk anak ke 3 nanti bby keluar cepat yek.. mmg patern overdue, anak suke duduk dlm perut lama2 dgn bahagianya...

Dua hari lepas ada laa skt2 tym tgh tdo tu... tp mlm td langsung xde sakit.. mama tdo lena sampai pg.. almaklum br lepas kena urut dgn bidan... doc ckp baby dh engage, dh x lama.. bidan pn ckp gitu.. tulang punggung dh meregang ni.. dah tak lama dh ni... suro bersedia sedia jek... tp mslhnya penat dh bersiap sedia.. wakakaka.. mula2 mama takut2 la bila membayangkan skt nak beranak tu, sampai tahap mcm ni dh jadik x sabo pulak.. bila laa nak skt ni... lawak betol.. wakakakaka...

Baby oh baby... cepat la keluar... semua org dh x sabar nak jumpa baby.. mama nak belasah papa la.. tu la papa asyik jek sebut biar baby lahir 10/10/10...tarikh cantik...amboi!! kan mama dh merana tunggu lama sgt ni... hahaha... tah2 masin kot mulut papa... hihihi....

0 ulasan:

Blog Widget by LinkWithin