Followers

stress part 2

Thursday, October 28, 2010

Jom kite layan apa yg aku mkn utk kurangkan sembelit..
Alhamdulillah.. semakin hari semakin pulih... mcm kate doc la amik mase nak recover..
Tak laa cik ajah stress bagai nak gilerr bila duduk berjam2 dlm jamban..
Sampai berpeluh2 n mengigil kaki.. ( sape yg penah kena jek, memahami perasaan ku ini ) hihi...
Sgt syg kat ubat sapu ni.. aku rase ubat ni la yg paling berkesan..
Ubat pil tu ms awal2 mmg berkesan tp bila dh luka.. even najis lembut pn jadik skt gak..

Ubat cucuk bontot tu aku x berani cuba.. mula2 doc murad nak tolong mskkan ubat ni.. aku gelak2 ckp x nak.. huhuhuhu.. hr tu ms bersalinkan amani aku terkangkang2 depan dia tak malu pulak ek.. wakakakaka.. sbb dh skt nak beranak, dh x pk malu dh.. ni dh baik, giler pe nak suro dia cucukkan ubat ni.. tak rela... tak rela... kihkihkih..
Ubat minum ni pn ok gak.. sgt membantu.....
en somi suro makan pisang banyak2..
Yg ni sedap.. nak2 prune juice ni diminum tym sejuk2.. ( sila jgn berangan k, kena mskkan dlm microwave dulu br boleh minum.. suke2 jek dlm pantang nak minum yg sejuk2.. nak kena lempang?? )

0 ulasan:

Blog Widget by LinkWithin