Followers

stress..

Wednesday, October 27, 2010

wahhh baru dok umah sendiri seminggu dh stress yek cik ajah.. huhu...

ehh bkn2.. bkn stress dgn anak2 @ mr papa..
aku stress bila masuk jamban.. ( wahh sungguh kesian!! )
sila jgn jijik, ni blog aku.. suke aku la nak tulis pe.. kihkihkih..
huk huk huk.. sila memahami perasaan ku ini yg tgh berduka lara ni... sgt sadis..
bkn pe, sejak 4, 5 hr lepas kena sembelit bagai..tersiksa tau, bila masuk jamban..

bila ada rase nak terbe***... aku start la stress.. nak BFkan amani jadik x keruan..
bila keluar jamban.. jgn ckp laa.. muke ketat semcm.. huhu..
ni kisah benar.. dh 3x aku jumpa doc.. dh pg kedai ubat cina.. pastu laki aku boleh kate, kite belum jumpa bomoh jek kan mama.. huhuhu.. ( ooo berani sungguh tuan hamba buat lawak.. tak takut kena lempang ke!! haha.. ) pastu aku lg stress bila laki aku ckp.. aikss tak baik lg ke ma, tu mkn la pisang yg papa beli tu byk2.. ( aiksss ingat aku monkey ke apa?? hahaha ).........

MR PAPA : MAMA NAK BERCUTI 5 THN.. TAK NAK BERANAK!!!!

2 ulasan:

Papa @ Mama Zara Sofea said...

Aja, ko makan buah sweet prune tu.. gerenti keluar punyer.. kalo ko takut, suh lukman g kinik minta ubat bagi t*** tu lembik.. aku dlu gituh la.. makan sweet prune tu terus senak perut..ekeke..

aja_biee said...

kak yus, ubat mcm2 aku dh cuba.. pil la.. cecair.. cucuk bon***, ubat sapu.. mula2 ok laaa.. sejak2 amani makin kuat menyusu, aku start pump, n mkn jamu.. terus sembelit.. bila dh luka tu yg susah sket nak baik.. even najis tu dh lembut tetap skt.. tu la kisahnyaa..

Blog Widget by LinkWithin