Followers

amani kena urut

Tuesday, November 9, 2010

Sejak akhir2 ni, amani asyik meragam.. luqman sibuk la ckp, kena bwk pg berubat..aku mana la tau nak berubat kat mana sbb pt raja ni bkn kg aku... wahh ko dh tahun2 dok cni, lg tak ngaku pt raja kg ko yek cik ajah.. kihkihkih...

Luqman pn tanya dgn mama dia.. mama suro bwk pg umah cikgu seman dkt Pt Kuari.. aku penah dengar gak nama cikgu ni sbb kwn2 ofis aku penah sebut..kira famous la org tua ni ek.. kihkihkihkih.. kata org kalau bdk @ baby mmg serasi dgn cikgu ni tp agak ngeri sbb dia akan urut baby tu + buatkan air utk minum.. lg bertambah ngeri sbb org kata cikgu ni sgt garang.. wahhh...

bila sampai giliran amani, aku pn bg la amani kat cikgu tu.. belum apa2 lg aku dh kena marah.. dia tanya..mana seluar bdk ni??? laaa.. aku pakaikan amani romper jek td.. agak cuak jugak.. luqman cepat2 pg ambik seluar amani dr dlm kete.. aku bukakkan romper amani, pastu pakaikan amani seluar.. ms aku bukak tu, cikgu tu sound lagi, apasal ko tak pakaikan bdk ni barut??... laaa kena lg... padan muke aku... bkn aku tak nak pakaikan amani barut.. dh luqman ckp nak kena urut, aku pakaikan amani romper jek nanti senang nak bukak..

wahhh br kena pegang n tiup2 sket, amani dh melalak bagai nak rak.. merah padam muke amani, meleleh2 air mata dia.. mmg kesian... amani pegang jek tgn mama dia.. ala la la la.. skt yek syg... luqman duduk jauh jek, belakang aku.. dia kalau bab anak ni mmg agak ngeri sket.. alaa alaa tak sanggup gitu nak tgk.... nasib baik mak amani ni berhati waja.. padahal dlm ati berkata2.. abis anak aku, cikgu ni tenyeh2.. asalkan amani baik xpe la kan.. cikgu tu start la membebel.. apasal br skrg ko bwk bdk ni ke sini... bdn dia semua sakit2ni .. urat dia semua tegang.. aku ckp laa, dia ni ms keluar hari tu kena vakum... ah patot bdn dia skt.. apasal ko biarkan.. laaaa.. bkn segaja nak biarkan sbb sebelum ni dia xde la meragam sgt.. sejak akhir2 ni jek dia x nak tdo mlm..

aku capai hp luqman, konon2nya nk ambik gambar amani tgh kena urut.. luqman cpt2 cuit aku, ahhh kalau brani ambik laa.. elakkan mama sound lg dah laaa.. uwaaa.. ampun.. takut aku... lepas kena urut, amani terus tertdo... cikgu tu ckp amani xde pape cuma bdn n bahu dia skt.. apapn moga anak mama cepat baik yek syg... nanti kite boleh pg jln2... hihihi.. padahal mama tu yg nak jln2 bkn amani...
no camera pls...
ni la muke bdk yg baru kena urut... cian amani...
ok cukup2... amani nak berehat laaa..
kejap jek anak mama dh besarkan.....

4 ulasan:

HudaBanny said...

ala..siannya.....
aku urutkan rizqin masa dia 2 bulan tu pon sbb aku pikir dalam perut dia merengkok mesti sakit badan..hahaha....

Farra Dhelina said...

hrp tak nangis2 dh lepas ni ye syg..

aja_biee said...

ude : tu laaa.. pakcik tu ckp gak.. bdn bby kan lembik kalau kite pegang x kena gaya pn tulang blakang dia skt..

farra : alhamdulillah mlm td dia lena.. mlm ni tak tau laa.. mintak2 dah baik laa.. kalau tak.. pengsan aja!!

Ika Oii Ladies Stuff said...

salam
ble mnta alamat tukg urut ni
anak saya sakit perut
bayi lg
baru 26hari
tq

Blog Widget by LinkWithin