Followers

amani oh amani

Monday, November 8, 2010

jom menulis blog setelah berhempas pulas laki bini menidurkan amani..

amani ni lain sket dr akaknya hana..
amani lebih byk songel.. n ragam.. hahaha..
jadik mama n papa kena byk2 bersabar melayan kerenah amani..
satu tabiat amani ialah susah nak tdo mlm..
amani akan start meragam bila pkl 10 mlm ke atas...
ke anak yg lahir tghmlm mmg cenggini..
tp yg bagosnya amani x la nanges terpekik2 mcm org kena sawan tu..
cuma amani tak nak tdo.. mata dia terbukak besar n jadik serba x kena..
di buai tak nak.. di letak bawah dia marah.. di dukong pn tak tdo jugak..
bergayut dia suka tp bila penat bergayut.. nanges lg.. huhu..
tp ni la gaya org ada anak kecikkan...
amani saje dera mama n papa kan.. huk huk huk...

tp aku sgt2 bahagia menjadik ibu kepada 2 org puteri yg sgt2 comel.......

kadang2 terpk gak.. mcmane la org boleh beranak tiap thn ek..
aku yg ada anak seorg kecik, seorg besar pn mcm ni penat.. pengsan!!

apapn aku enjoy menikmati setiap saat melihat anak2ku membesar di depan mata..

1 ulasan:

Farra Dhelina said...

hehe yg penting kena enjoy!!! hehe saba ye ja..stiap ank tu, berlainan jln cerita nya..

Blog Widget by LinkWithin