Followers

air oh air..

Saturday, November 27, 2010

aku susah ati..

sejak akhir2 ni, amani makin kerap menangis mlm..
susah nak tdokan dia..
tak lama lg aku dah nak naik keje..
kalau tiap mlm dia meragam..
msk la aku laki bini..


yg kelakarnya ialah kak hana..
msk jek rumah org tu.. dia dh tanya..

hana : kenapa kite pg cni papa?

papa : nak mintak air utk adik amani...

hana : ooooooooooo.. ( dia bkn paham pon ) nenek mana papa?? anak dia mana??

papa : kat dapur agaknya..

hana : papa, hana haus la..

papa : nanti kite beli ey.. kejap tau..

hana : nape dia tak bg kite minum air??

papa : tuuuu air.. sambil tunjuk air mineral yg kami bwk tu ( nak cover malu ni )

mama : ahh tu air ada ( aku pn tunjuk botol mineral yg sama ) .. sabar laa.. jap lg kite balik.. ( aku pn cover malu gak)

hana : apa laa kan.. tak bg org minum air.. hana haus ( dia merungut!! )

msk jek dlm kete aku laki bini dh berdekah... oiii ingat pg raya ke?? nak mintak air... hahaha...


kesimpulannya : bdk2 mmg gitu.. padahal kami baru balik dr mcd.. perut pn kembung penuh air.. pg umah org, sibuk nak minum air.. saboo jek laa.. anak oh anak.. buat malu jek.. haha..

3 ulasan:

Farra Dhelina said...

hahahaha bijak lah hana ni.. haha

Cahaya said...

hahahhaa anak sape la tu ye ja:-p

Nurulhuda bt Ateh said...

hahahhaa........hana.........org tu x pandang hana ke? hahaha

Blog Widget by LinkWithin