Followers

kak baby buat hal lg..

Thursday, November 11, 2010


Pg td si kak baby buat hal lg...ada ke pkl 4 pg dia melalak nak balik umah..

mlm td dia yg poyo nak ikot mak tok dia pg cabut gg.. on d way balik tu kan lalu depan taman aku, mak tok nak hantar dia balik umah, dia ckp tak nak..dlm pkl 12 mlm papa dia dtg nak jemput tp dia dh tertdo..biasenya dia mmg suke jek tdo umah mak tok dia.. sbb kat sana xde yg marah.. dia boleh jadik RAJA sbb semua manjakan dia..

Dlm pkl 4 pg hp luqman berbunyi, mama call ckp hana nanges nak balik... aku tgh mamai2, cuma perasan luqman cuit aku, dia ckp nak ambik hana... sampai umah hana terus bukak tv tgk karton bkn dia tdo pn.. aku dah terjage sbb amani nak nenen... sambil tu aku berbual la dgn dia...

mama : nape hana nanges nak balik?? selalu suke jek tdo umah atok...

hana : alaaa... nape papa x jemput hana... hana nak balik...

mama : papa dtg td tp hana dh tdo... tp nape hana nanges???

hana : hana takut sbb mak tok xde gg... dia ckp mcm nenek tua... ( sambil tunjuk gg dia kat aku, kat cni 1,2, 3, 4 semua dh takde... )

mama : apa lg berdekah la aku ketawa.. kurang asam punyer bdk...

2 ulasan:

SuhailaHanafi said...

hari2 yg muram menjadi ceria lepas baca entry berbaur hana..
cian la kak enon, cucu pn takut ha.. nanti nekcu pujuk maktok gi pasang gigi pelesu ye hana.. dengan polident! hee..

aja_biee said...

mama mmg nak pasang gg palsu sbb tu cabut semua yg depan.. kalau x, tak cantek laaa... tp kalau nak pasang kena ambik ms sbb nak tunggu gusi betol2 kecut sbb dia nak ukurkan.. sian mama.. mesti susah nak mkn.. hana tu pandai ckp.. hari ni dh x takut pn.. haha

Blog Widget by LinkWithin