Followers

kakak baby

Wednesday, November 10, 2010

kak baby yg sgt2 comel n gebu...

Agak tak aci laa asyik cite pasal amani jek..mentang2 ada bby baru.. baby tua dilupakan.. haha..
si bby tua ni makin menjadik2 nak jadik kecik semula... aku nak suro amani cepat2 besar.. kakak dia pulak sibuk tanya "mama bila hana nak jadik baby??"waaaaaaa.... paling tak sanggup, "mama hana nak masuk balik dlm perut mama??"eh eh eh.. suke2 dia jek.. sape yg nak beranak kan dia lg... hahaha....kalau nak sgt masuk perut balik, pg sana masuk dlm perut papa tu...

Hari tu kan aku sibuk sembelit... dia n papa dia x abis2 kutuk aku.. hampehh.. sampaikan nampak kucing nak berak pn.. hana boleh ckp.. ciann kucing tu sembelit mcm mama... apa lg, laki aku punyer berdekah sampai nak pecah perut.. kurang asam betol koorg anak beranak mengutuk aku.. hahaha... mmg tak agak2...

Hana betol2 menguji mental n fizikal aku... dia senjaga membuli mak dia ni gemuk ni.. ditambah pulak dgn perasaan jeles dia kat amani... maka dia start la mengade2.. aku kalau boleh mmg tak nak marah dia selalu... tp mana boleh tahan, kalau aku suro ambik pampers amani, dia bg aku wet tisu.. aku ckp lg... pampers la hana... nak tau apa dia bg??? dia ambik minyak yu yi.. hangin tak??? hangin kan... aku apa lg... terus la bertukar hijau... baik2 tak nak marah... dah aku menjerit.. tu kira bersyukor, aku x cubit.. wakakaka... dia tu bagos gak.. nak jugak menolong tp aku kena byk2 bersabar laa... brg adik semua brg dia... hari tu ms aku sibuk mandikan amani kat sinki.. si hana senyap jek...sekali aku msk, bagaikan nak pitam bila tgk dia dh pakai bj amani.. muat pulak tu... abiss kembang baju amani.. pehhhhh.... pastu dgn muke penuh bangga dia ckp kat aku... comel tak hana??... wahh wahh wahh.. nak marah tp kesian...


5 ulasan:

HudaBanny said...

ala kakak baby.....xtahan tang ko pakai baju adik tu sayang....aku ketawa x hingat membayangkan dia & ko yg dah tahan marah.....

farizatul said...

hehe...aja mmg sebijik perangai zafira..ari tu dia pki romper qairina muat2 plak tu...sepentot (panties) adik pn dipkinya jgk...

SuhailaHanafi said...

rasa ceria nye hari ni bila baca entry pasal nana ni.. leh tahan lawak gak la nana ni..
adus ko jaga aja, time pantang ketawa kena kontrol gak hehe..

aja_biee said...

ude : mcm nak pitam aku tgk dia.. baju bdk sz 3 bln bdk umo 3 thn yg pakai..

kak ija : tu la kan semua brg adik dia ingat harta dia.. dia paling geram tgk romper adik yg comel2.. dia dh beso gitu mana boleh pakai romper lg..

sue : hana mmg kelakar.. tp byk cekadak..

farizatul said...

zafira ritu pki romper qairina jd baju fit la..tang atas muat2 je...tp tang bwh mmg x bleh nk kancing la..hehe..tu la kn...nk marah dh x larat dh sbb diorg dh pandai bg alasan2 macam2...

Blog Widget by LinkWithin