Followers

adik n akak..

Friday, February 18, 2011

kejadian mlm td membuatkan aku terpk, dh besar rupanya anak aku..
dah boleh diharap rupanya.. uhuk uhuk..
semlm aku tdokan amani dulu.. pastu baru cpt2 naik atas nak mandi n solat maghrib..
tgh2 aku mandi aku dengar amani melalak..
aku tau hana tgh leka main online game kat laptop..
mesti dia buat dek jek la kalau amani nanges.. ( tu yg aku pk la )

aku mengedap apa yg hana buat dr tangga..
aku tgk dia, matikan suis buai karen... pastu dia terbongkok2 cr puting amani dlm buai..
lama gak dia cr br jumpa, mungkin terselit bwh bantal agaknya..
dia bg adik dia isap puting.. tp amani masih melalak gak..
hana duduk bersila depan buai amani..
dia tepuk2 kaki adik dia sambil berselawat mcm aku selalu buat laa...
lama jugak tau br amani diam n tdo balik..
aku rase dekat 15 minit gak..
dia sikit pn tak panggil aku..
bila amani dh tdo.. dia ambik blanket selimutkan kaki adik dia..
bukak semula suis buai.. n sambung main game..
uhuk uhuk uhuk.. sebak aku.. pandai dia jage adik..


kalau aku jadik hana la : dh lama aku menjerit...... MAMA adik NANGESSS!!!
kalau mak aku buat bodoh gak.. aku GENDANG pintu toilet!! haha..
bezanya sbb aku anak bongsu.. sgt2 manja.. semua nak harapkan mak aku..
pastu aku xde adik.. la la la la la.. hana lain.. dia kak long.. mungkin dia lebih bertanggungjwp..
anak oh anak.. mama syg amani n hana byk2..

muhasabah diri..

Thursday, February 10, 2011

Lama x menjenguk blog..dh tumbuh kulat rupanya... hihi...

sama la mcm tuan dia.. muahahaha..titlenya agak ngerikan??
agak2 koorg la aku nak cite psl apa?? hihi.. suspend tak?? ngeh ngeh ngeh..

xde pape la cuma tuan rumah nak cite psl dia br baik sakit...
agak tragis la bila seminggu x lalu nak mkn.. telan air liur jek tgk org mkn..
haaaa.. hamekk ko.. ko nak kurus sgt kan.. ni Allah tarik nikmat selera mkn... br ko tau...
seminggu x mkn, seminggu demam, batuk n selsema... turun 4kg... sengsara kan?? kan??
bkn bangga sbb dh kurus tp sedih bila aku x mkn, susu jadik kurang.. amani jadik cepat lapar...
bila aku pump, susu cair jek.. yelaa aku mkn biskut n minum air jek buat2 alas perut.. mana la susu nak pekatkan...

Kisahnya bermula bila org yg ada tonsil kronik mcm aku ni sibuk membedal limau mandarin CNY tu.. bkn aku bedal byk pn, ada la dlm 4,5 bijik, bkn 2,3 tong.. tp kalau mmg dh tak boleh, jgn la gatal2 nak mkn... akibatnya tonsil aku membengkak dgn jayanya.. skrg ni pn masih batuk... tp dh boleh mkn sket2 la mcm meehoon sup, bubur... gila apa kalau x mkn... meroyan aku nanti... ngeeee...


Nak tgk tak gambo org seminggu x mkn???.......

Mesti koorg kutuk2 aku nanti...

Elehhh x kurus sgt pn... x cun pun...

Elehhh poyo...

Ehhh ehh suke ati aku laaa janji aku timbang dh tinggal 50kg...

Ko ada??? jeles la tu.......... hihi........


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




padan muke kena tipu.. alaa kang aku keluarkan gambar aku.. koorg kutuk.. mls ah... hihi..



Blog Widget by LinkWithin