Followers

adik n akak..

Friday, February 18, 2011

kejadian mlm td membuatkan aku terpk, dh besar rupanya anak aku..
dah boleh diharap rupanya.. uhuk uhuk..
semlm aku tdokan amani dulu.. pastu baru cpt2 naik atas nak mandi n solat maghrib..
tgh2 aku mandi aku dengar amani melalak..
aku tau hana tgh leka main online game kat laptop..
mesti dia buat dek jek la kalau amani nanges.. ( tu yg aku pk la )

aku mengedap apa yg hana buat dr tangga..
aku tgk dia, matikan suis buai karen... pastu dia terbongkok2 cr puting amani dlm buai..
lama gak dia cr br jumpa, mungkin terselit bwh bantal agaknya..
dia bg adik dia isap puting.. tp amani masih melalak gak..
hana duduk bersila depan buai amani..
dia tepuk2 kaki adik dia sambil berselawat mcm aku selalu buat laa...
lama jugak tau br amani diam n tdo balik..
aku rase dekat 15 minit gak..
dia sikit pn tak panggil aku..
bila amani dh tdo.. dia ambik blanket selimutkan kaki adik dia..
bukak semula suis buai.. n sambung main game..
uhuk uhuk uhuk.. sebak aku.. pandai dia jage adik..


kalau aku jadik hana la : dh lama aku menjerit...... MAMA adik NANGESSS!!!
kalau mak aku buat bodoh gak.. aku GENDANG pintu toilet!! haha..
bezanya sbb aku anak bongsu.. sgt2 manja.. semua nak harapkan mak aku..
pastu aku xde adik.. la la la la la.. hana lain.. dia kak long.. mungkin dia lebih bertanggungjwp..
anak oh anak.. mama syg amani n hana byk2..

5 ulasan:

~ iza ~ said...

alaa..sweetnya hana.. :D

Cahaya said...

sweet...terharu aku bace
nk jage dua org adik pun dh bleh dh tu ja...hahaha

♥ damia ♥ rania ♥ said...

maknenyer kan nokk...
sila la beranak lagi...

Farra Dhelina said...

alahaiii...sweet nya hana jaaaa...pndai lah dia..siap selimut lagi..pndainyaa... mirza?? hermmm.. laki kan..

aja_biee said...

iza : tu la mmg sweet.. tp kalau bab dia dengki adek.. aku yg geram.. haha..

cahaya : 2 adek??? ohh tidak.. pengsan aku!

lin cyg : belum ada ati lg noksss nak menambah.. yelaa jiwa kacau.. wakakaka..

farra : laki mmg gitu.. kureng sket.. kalau pompuan mmg boleh diharap.. seriusly..

Blog Widget by LinkWithin