Followers

muhasabah diri..

Thursday, February 10, 2011

Lama x menjenguk blog..dh tumbuh kulat rupanya... hihi...

sama la mcm tuan dia.. muahahaha..titlenya agak ngerikan??
agak2 koorg la aku nak cite psl apa?? hihi.. suspend tak?? ngeh ngeh ngeh..

xde pape la cuma tuan rumah nak cite psl dia br baik sakit...
agak tragis la bila seminggu x lalu nak mkn.. telan air liur jek tgk org mkn..
haaaa.. hamekk ko.. ko nak kurus sgt kan.. ni Allah tarik nikmat selera mkn... br ko tau...
seminggu x mkn, seminggu demam, batuk n selsema... turun 4kg... sengsara kan?? kan??
bkn bangga sbb dh kurus tp sedih bila aku x mkn, susu jadik kurang.. amani jadik cepat lapar...
bila aku pump, susu cair jek.. yelaa aku mkn biskut n minum air jek buat2 alas perut.. mana la susu nak pekatkan...

Kisahnya bermula bila org yg ada tonsil kronik mcm aku ni sibuk membedal limau mandarin CNY tu.. bkn aku bedal byk pn, ada la dlm 4,5 bijik, bkn 2,3 tong.. tp kalau mmg dh tak boleh, jgn la gatal2 nak mkn... akibatnya tonsil aku membengkak dgn jayanya.. skrg ni pn masih batuk... tp dh boleh mkn sket2 la mcm meehoon sup, bubur... gila apa kalau x mkn... meroyan aku nanti... ngeeee...


Nak tgk tak gambo org seminggu x mkn???.......

Mesti koorg kutuk2 aku nanti...

Elehhh x kurus sgt pn... x cun pun...

Elehhh poyo...

Ehhh ehh suke ati aku laaa janji aku timbang dh tinggal 50kg...

Ko ada??? jeles la tu.......... hihi........


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




padan muke kena tipu.. alaa kang aku keluarkan gambar aku.. koorg kutuk.. mls ah... hihi..



4 ulasan:

Cahaya said...

jaaa...aku xjeles, cz akua da lebih lagi dr 50 tu...
AAAARRRRRRR TIDAKKKKK!!!!! HEHEHE

~ iza ~ said...

perghh..turun 4kg?
klu aku,mmg sengsara abis la turun byk2 camtu..huhu..

faiszakee said...

ajaa boss aku operate tonsil kt pantai kena 10k ngeriss dengar..

Farra Dhelina said...

bestnyaa dh kurussss....

Blog Widget by LinkWithin