Followers

lalalalalala..

Wednesday, March 9, 2011

jom jom bercerita psl diri sendiri pulak..asyik cite psl anak jek kan..
ni alaa alaa membukak pekong didada laa ni.. huhu.. takpe laa kan.. sbb tak berapa nak pekong sgt pn..so boleh la sharekan... yg terlalu pekong... telan jek.. simpan dlm hati.. haha..

perkembangan terbaru ek??

kembang tak berapa nak kembang la, nak kata kuncup pn tak jugak.. huhu..
pg tadi aku timbang berat kat warehouse, mak aiii.. 51 kg..
sekali siap tak puas ati.. aku pg pulak kat in-house klinik.. timbang lg.. sekali berat 51.5kg..
hampehhh.. lg berat...rosak laaa timbang ni... wakakakaka...

tp Alhamdulillah syukor, berat sket pn takpe... Asal sihat tubuh badan..
berat last aku b4 bersalinkan amani berat 62 kg..
lepas pantang turun ke 54 kg... naik keje, uniform semua sempit mcm sarung cempedak..
mmg bernanah la telinga.. dengar org mengutuk... ada yg ckp semangat laaa... montel laaa.. mantap laaa.. badak laa..sob sob sob...

Aktiviti terbaru???

gilerr gempakkk... aku pg class erobik weiiii.... gilosss laaa.. mmg tak caye weiii...
so far baru pg 2x jek, gamble siot.. pg sorang2.. takde geng pn.. ajak kwn2.. semua ckp.. anak2 xde yg jage laaa... laki x bg laaa.. xde ms laa.. mls laa.. tak geti laaa...
tp mmg malu tahap gaban laa.. semua yg dtg class dh teror2.. aku dok belakang2 jek.. sbb erobik tonggang langgang.. wakakakaka.. paiseyy gilerr.. xpe2.. sikit hari lg mesti aku teror.. wahhh sedapkan ati..

Aktiviti mengepam masih berjln seperti biase.. kalau sempat aku buat 3x seisi mengepam.. kalau tak sempat 2x jek.. hasil yg aku bwk balik setiap hari tak semuai dulu.. tp masih boleh dpt 12 oz sehari.. Syukor la.. walaupon sket.. tp aku sgt2 bersyukor atas nikmat itu.. tu rezki utk amani..

Syukor sgt2.. aku dah dpt helper baru.. setelah sebulan aku meroyan kena buat keje rumah sendiri.. yelaa akak yg lama tu dah keje dgn aku hampir 2 tahun... tetiba berhenti.. mau tak aku sakit jantung!!ayat laki aku yg menusuk kalbu, rase nak cakar2 muke dia...

siannnn mama... mcm dh lama sgt tak nampak mama basuh baju!!!!! ( rase nak lempang2 okeyyy!! )

tp sebenarnya takde helper bagos tau... aku pg keje.. balik2 tgk luqman dh basuh baju kotor separuh.. separuh ok!! bagoskan.. walaupon separuh... haha..pastu tgk pinggan mangkok n botol susu anak dlm singki dh basuh... bagoskan... pastu habuk+sampah sarap kat car porch dah sapu... bagoss kan... wakakakakaka.. kalau ada helper dtg kemas umah.. jgn harap dia nak tolong aku buat semua tu... dia lyn anak dia jek... haha...

kami

Wednesday, March 2, 2011

wahh kejap jek anak2 mama dh besarkan..

::AMANI::

rase bahagia jek tgk amani makin membesar....
makin semangat & makin bijak...
yg paling penting amani dh tak meragam lg...
amani suke senyum tp x keluar suara pn..
skrg amani dh pandai meniarap.. angkat2 bontot..
tak maju ke depan tp mengundur ke belakang.. hihi..
amani dh pusing 360 darjah.. golek sana golek cni..
dlm buai pn nak meniarap..
amani dh pandai pegang botol sendiri..
mama pn dh bg amani mkn biskut baby bites..
amani cpt2 besar yek..

::HANA::

hana kakak yg baik, selalu jek tolong mama jage amani..
skrg mudah sensitif, yg paling penting mama x boleh lebihkan amani..
hana cpt jeles... makin mengade2.. ckp pelat2.. sabo jek laaa...
perkembangan kat sekolah.. hana dh pandai bace doa sebelum belajar..
tahun lepas dh boleh bace doa mkn, al fatihah & tiga qul..
dulu tak lancar sgt skrg lbh lancar.. well done hana!!!
paling best sgt.. hana dh pandai tulis...mama sebut A, hana dh boleh tulis huruf A..
mama sebut O.. hana dh boleh tulis O..
alhamdulillah.. perkembangan yg baik..

::MAMA::

hari tu kurus.. ni mcm dh naik balik jek..
arrgghhhhh stressssssss!!
mayfair i'm cominggggggggg!!!

::PAPA::

tak abis2 dgn camera...
shot sana shot cni...
BINI kat umah stressss okey!!!
wakakakakakaka...
elakkan D90 tu aku buat SUP!!!!

Blog Widget by LinkWithin